JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Johanna - 10 augusti 2009 22:41


Det här är sååå jävla coolt!! Måste ses.. 

Tänk om man var där, faan va häftigt..

Michael Jackson Dance Tribute - STOCKHOLM BOUNCE & Friends.




Av Johanna - 10 augusti 2009 20:48


 Köket


 Man blir lite crazy när man jobbar hela dagen lång :P






Av Johanna - 10 augusti 2009 20:27


Nu var det längesen jag skrev något, men det betyder inte att det inte finns något att skriva om :P  


Så vad är det som har hänt, köket är typ klart det saknas tapet (för den vi ville ha går inte att fixa till som vi vill :P ) då blev man stående på ruta ett igen. Men vi ska väl se till och hitta en hoppas jag.

En blandare är beställd, så den kommer säkert till veckan.

Imorn kommer en glasmästare och ska mäta och dona inför våra glas skiva som måste beställas.

Idag kom pappa och kopplade elen så nu har vi ugn och spis härliigt :)

Medans Alex och pappa fixade här hemma, gick jag på bio :) men bror och kusin. Vi såg harry potter.. Bra enligt mig om man gillar såna filmer.


Tidigare idag fick jag en present av min sambo :) Ska försöka inviga den imorn. Så då kan jag berätta vad det är :P


Nu hoppar jag lite, skriver lite om vad som ploppar upp i mitt huvud :) 

Iaf, i lördags då blev det utgång. Festa loss med min Aliix :) hehe

Jag vet inte hur många tequila shots det blev :/ men om vi säger så här.

Jag gick inte hem, Pete, Persson och alex fick hjälpa mig hem.

Sen ska jag ge en ros till en tjej! som jag tyvärr inte minns.

Men hon ska ha kommit fram när killarna hjälpte mig och fråga om jag verkligen kände de. Jag kan tänka mig hur det såg ut, tre killar släpa på en tjej som knappt kan gå. Ser lite dumt ut.

Så tusen tack för de, för tänk om jag inte kände de. Då hade hon hhjälpt mig så inget dumt hade hänt :)  


Hmm, kommer inte på så mkt mera att skriva.

ska försöka att lägga upp lite bilder... sen 


Nu handla?!

Peace  

Ovido - Quiz & Flashcards