JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Johanna - 25 augusti 2009 18:41



Självklart diggar jag den här låten, det måste man ju göra :P

Hehe

Nämen jag tycker den är riktigt härlig..

-Ken Ring - Nu Måste Vi Dra


 

Ken och Jag



Av Johanna - 25 augusti 2009 18:34

 .

 . 

Alex lagade super god mat idag, men han lagar alltid god mat :P hehe

Det blev abborre och potatis med sås :) mumma

Nu ska vi snart åka iväg till sjukan med moi. 

Hoppas att det inte tar hela kvällen, utan att det går snabbt och smidigt.. 

 .

 .

peace 

Av Johanna - 25 augusti 2009 16:26



 


Tycker att den här bilden är cool :P hehe  

Jag vill tillbaka dit! Det var så trevligt där,eller sällskapet var de :)



Av Johanna - 25 augusti 2009 16:03



Idag har jag varit på en prommis med Malin, Milton och Missy.

Men shit va varmt det var ute :/ det hade jag inte räknat med.

Efter det blev det lite surr :) eller mkt.. Sen fick även kolla in deras lgh..

Väldigt fin lgh :) Diggar tv:en i sovrummet :)


Sen blev det hemgång och jag glömde inte att ta ut fisken :) hehe

Men sen insåg jag att jag har nog fått urinvägsinfektion, eller blåskatarr vad man nu säger.

Jag kände av det igår mest imorse men jag tänkte drick mkt vatten så kanske det försvinner. Men icke, när jag kom hem kissade jag blod så det är bara att åka till vårdcentralen ikväll.. suck..


nu städa.. innan alex kommer :P hehe



Ovido - Quiz & Flashcards