JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Johanna - 26 augusti 2009 19:35

 .

 . 

Haha, måste ses.. :D

den här är nog bättre eller jag vet inte båda är grymt bra :D haha..

-Flight of the Conchords - Hiphopopotamus vs. Rhymenoceros 

Av Johanna - 26 augusti 2009 19:33


 .

 .

Detta måste alla se, så jävla roligt :P

haha titta och njut :)

-Flight of the Conchords- Business Time



Av Johanna - 26 augusti 2009 18:52


 

Ni har väl inte missat att true blood ska visas idag kl 22 på svt1.

Det är ett måste hemma hos oss iaf :)

så glöm inte 22:00 på svt1 

Av Johanna - 26 augusti 2009 18:36

 .

 . 

Det var som jag anade visst hade jag fått urinvägsinfektion, så nu har jag fått antibiotika. Så nu ska de väl bli bra.



Idag har jag sett skräckfilmen jag hyrde, piss film.. Blev ju inge rädd ju :P

hehe. Innan jag for hem och såg skitfilmen så var jag på elgiganten och köpte Män som hatar kvinnor bara för 77kr :D tack tack. Så vi ska väl se den snart tror jag..


Imorn blir det att åka till jobbet till kl 8. Vi ska ha info om kläderna :) trevligt trevligt. Efter jobbet då blir det middag med tjejerna, ev en bio efteråt. Det märks.


nu ska jag hjälpa alex med golvlistorna.. suck så tråkigt.. :/

men men.. man måste ju hjälpa till :P hehe 


 .

 . 

peace 

Ovido - Quiz & Flashcards