JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Johanna - 12 augusti 2009 15:31



Idag så har jag varit och luncha med vickan.

Vi planerade lite inför sthlms resan :) Vad vi ska ha på oss och med ha med oss :P

Hehe så nu är jag helt klar med kläderna :P sweet..

Jag måste bara springa ner och hämta väskan, för vi bestämde att vi checkar in våra väskor.

Skönt då behöver man inte bry sig om det är mer än 100ml. 

Nu måste jag bara beställa en flyg taxi, suck det kommer bli sjukt tidigt igen :( men men


Idag åkte Alex med Olle till Tänndalen, så nu är man helt solo här hemma.

Rätt tråkigt.. men jag har min lilla solstråle :)


Nu ska jag ta och fixa lite här hemma så allt är klart så jag kan bara njuta sen. Skulle vara skönt om allt var packat och klart.

Tror jag tar och gör de..


Peace 

Ovido - Quiz & Flashcards