JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Bio med "gänget"

Av Johanna - 22 februari 2010 19:15



Shutter Island

 

Igår var vi på bio med Helena, Tomas, carro, Vääs och Frida.

Ett helt gäng :) Trevligt de..

Vi valde att se Shutter Island, I love it!!!

Jag gillar den jätte mkt, skit bra film. En självklar sevärd film. 

 En Johanna film!!

Att Leo är med I den gör den ännu bättre :) Grym kille :)

Vi alla gillade den utom Frida.. Hehe fattar inte varför men men så är det..

Men oddsen (6 av 7) är ju bara så jag tror att ni också gillar den.. hehe

Jag och Helena är så fjantiga men när vi fyra går på bio då måste vi sitta I mitten så vi kan tjattra lite :P hehe..och Tomas och Alex kan inte förstå varför de aldrig få sitta brevid varandra..

Men så är det grabbsen, det är bara att gilla läget. Vi brudar får alltid sista ordet :P


Äntligen är jag inne på sista timmen :) sweet..

Då ska jag hem och stryka kläder.. och framför TV..

En tråkig måndag får det bli idag...

Kanske har alex redan varit och handla lite mat :)

Det vore nice de, så jag får åka hem direkt efter jobbet...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards