JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Helgen

Av Johanna - 23 januari 2012 07:11


Då var det måndag igen, förra veckan gick så fort då vi var i blge lördag till onsdag. 

Torsdag var det stor städning och på fredagen var det storhandling.

Vår lördag var rätt tråkig, haha ja men den var det.

Men däremot var söndagen bättre, för då fick vi åka och kolla in vårt nya hus  :)

Vi ville ta lite mått och kolla in vinden. Vi kollade aldrig in vinden när vi var där på visningen, men det var inga punkter på besiktningen så vi kände att det inte gjorde så mycket.

Så när vi ser vinden så får vi en chock den är enorm, HA. det hade jag aldrig trott. 

Nu behöver jag inte rensa ur förrådet  ;) jag får plats med all skit och mycket mer på vinden.

Jag kan nog inget annat än säga vilket jäkla hus vi har fått tag på.

Är så sjukt nöjd, alex vill inte åka där ifrån så han är lika nöjd.

Men snart får vi flytta in :) 


När vi kommer dit på vår nya gata, då är det full rulle. Barn överallt. 

Jag blir så imponerad då är det två vuxna som har ordnat med tävlingar till de små. (vid vänplan) 

kasta i hink, hockey spel och någon till tävling som jag inte kommer ihåg. Där ska vi bo :)

Har jag sagt att jag är så glad att vi ska bo där :P




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards