JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under augusti 2009

Av Johanna - 22 augusti 2009 15:09


Finns inte så mkt att säga än: Skål!!

Snart försvinner man in i dimman..

Cider och grogg.. mumman de..



Av Johanna - 22 augusti 2009 09:00


Nu är man vaken. ögonen är iaf öppna, men huvudet är inte riktigt med :/

Måste börja städa, för om några timmar kommer gänget.

Jag fattar inte varför jag dricker vin, man blir så dålig av det.

Mitt huvud är som en tickande bomb.. Måste ta en ipren, så man kan ladda om till idag.


Fyy faan va kul, Fest i logen igen! I love it.

Det ska vara bonde tema, och jag vet inte vad jag ska ha på mig :S

Det får bli varma kläder, för det kommer säkert bli kallt..

aja..




Av Johanna - 21 augusti 2009 16:35


Mitt nya fynd..

Halsband från MQ 99 ist 399.. tack tack :)


 

Av Johanna - 21 augusti 2009 16:16


Idag slutade jag 1500, fort hem städa+tvätta.

Ska snart hämta Alex, åker vidare till systemet+ Maxi.

Hem ta tvätten, laga mat.

För sen kommer Helena och Tomas, middag vin?! lugnt inte lugnt.. hmm

det återstår och se :)


Men imorn är det stor fest i logen, fyy faan va kul det ska bli.. hehe

Ladda minttu black shotsen för här kommer Johanna :)  

Upp till kanten :D 


nähee nu måste jag åka...


peace 

Av Johanna - 20 augusti 2009 16:24


Svettigt värre.. det blev man när man tog en P-walk :)

Men så härligt det känns nu :P hehe man verkligen känner kilorna rasa :P hehe not.. men men


Idag blev det lyx-passet 10-15 sweet..

Fick även besök av Emma och tjejerna :) trevligt.. 

Nu ska jag snart åka och hämta Alex, för sen ska vi ibäg och dona lite.

Köpte även ett par nya boots :) Måste bara få ok av sambon..De var lite dyra men ack så snygga :) Emma hittade även skit snygga stövlar.. köp dom :P


Imorn så blir det nog att vi hittar på något med Helena och Tomas, då grabbsen från västerås kommer på lördag ist.

Plus att det blev lite flera som kommer, hoppas att alex har fixat en till lgh. Annars blir det trångt..


nu hämta andra delen..


peace 

Av Johanna - 19 augusti 2009 21:01




Igår hann jag inte med så mkt mera än att städa, tråkigt.. 

men så fint det blev :P

Jo, jag hann gå ner på stan än sväng, då jag fyndade lite nya köksredskap :)

Då butiken en köksbutik ska lägga ner. Tråkig för dom :( 


Idag blev det 10-20, så lite seg är man.

Man är inte van att stå rak upp och ner i x antal timmar. Man fåår så ont i fötterna.. :( stackars mej :P 


Imorn, då blir 10-15. då hoppas jag på att jag hinner med en prommis innan alx kommer hem.

För när han har jobbat klart då ska vi åka väg och fixa med golvlistorna.

Sen har vi även tvätt-tid.. blää så tråkigt..

Jag ska även hinna med en solning, det är ett måste :)


Nähee nu ska jag ta en glass och bänka mej i soffan..


peace 

Av Johanna - 18 augusti 2009 08:33


M: 10-20 första dagen :S


T: ledig  städa tvätt handla


O: 10-20


T: 10-15 fiska?


F: 10-15 Killarna fr. V-ås kommer Party


L: ledig FEST!! 


S: ledig bakis :P



Ovido - Quiz & Flashcards