JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Johanna - 18 december 2009 11:02


Grankotten 19.30


Jag lyckades ta mig till bussen, så jag frös inte fast.

Men usch så kallt det är ute. Jag blir så lätt arg/irreterad när det är så kallt som det är nu.

Så jag kan lova att det är ingen som vill gå med mig ute när det är minus :)

Iaf inte om de vill bli ovänner med mig.. hehe..

Aja nu har jag gnällt lite över vädret. Som man ändå inte kan göra något åt.


Idag blir det jobb 10-15 sweet..

Sen blir det bussen hem och börja göra sig klar.

För kl 17 då kommer Alix hem till moi.

Då är det hennes tur att inta duschen.

För ikväll då är det Julbord :D nice nice

Så det blir en liten kort tjejkväll innan vi intar Grankotten :)

Vickan kommer också, hon ska hjälpa oss med våran make up :) hihi lyx..

Och självklart blir det lite bubbel och chirre..



Nu jobb.. bara 4h kvar sen ledig I hela 2dagar :P

Av Johanna - 18 december 2009 08:59


-15grader..


Är det nått slags skämt 15minus, jag kommer att frysa fast på vägen ner till bussen.

Fyy jag måste verkligen gå, men jag vill inte..

Jag kommer att dö.. HATAR verkligen när det är såå kallt :(

Aja nu måste jag gå :( huuua..


Ovido - Quiz & Flashcards