JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Johanna - 20 december 2009 20:57


Min vecka City



Måndag: 10-19 Träna?


Tisdag: 10-19 Träna?


Onsdag: 10-19 Uppesittarkväll hos oss. Välkommen!  


Torsdag: Julafton GOD JUL!


Fredag: Juldagen Party hos oss :) Välkommen!


Lördag: 10-17


Söndag: 12-16



Av Johanna - 20 december 2009 20:50


Klär granen!

 


Idag har jag varit iväg på jobbet en sväng, fixat ett fönster :)

Men det var bara en snabbis 11-12 så det var ju skönt.

Men guud vad länge jag sov idag.. Sov till kl 10 :D

Det brukar jag aldrig göra.


Sen blev det en sväng till birsta för att handla lite julklappar.

Och en gran såklart, som jag även håller på att klär.

Men det går inge bra, jag har inget glitter hemma :( shit..

Och ingen hjälp får man av sambon heller för han sover i soffan :P

kanske är lika bra ändå, jag blev tokig när han skulle hjälpa mig med ljusen i granen.Han gör det såå slarvigt..

hehe så det är lika bra att han gör det han är bäst på.

Hålla sig borta :P


 


Ovido - Quiz & Flashcards