JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 3 december 2009

Av Johanna - 3 december 2009 16:01


Underbara människa 


Igår när alex kom hem på lunchen, så frågade han om jag längtade tills han kom hem.

Tjaa, det är väl alltid kul när han kommer hem.

Men då frågade han om jag trodde tomten skulle komma.. Hehe nja de vettefaan

Men Tomten hade visst skickat ett sms till alex och berättat att det fanns ett paket till mig.. haha

Så när han kom hem då fick jag ett jätte stort paket och i det låg det en fotoskrivar :)

Haha sweet.. Vilken snäll tjej jag måste ha varit som får julklappar så här tidigt :P

hehe och jag kan meddela att den är super duper bra.. Love it!!

Så jag ska scrapa lite nu :)



Justa ja! Jag fick en röntgen :D jiipii.. Få se när det sker men snart hoppas jag.

Skulle max ta några veckor innan jag får en iaf..

Nu hoppas jag bara att det syns nått på plåtarna :) 

Ovido - Quiz & Flashcards