JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Johanna - 2 december 2009 09:38


Mee like..

Äntligen är Rihanna tillbaka, men ett nytt album :)

Älskar den här låten.. 


Rihanna- Russian Roulette 


 

Av Johanna - 2 december 2009 09:21


1:a Advent


Då hade vi fin besök här i S-vall för vår Björn kom upp :)

Haha snacka om jag blev chockad när han kommer in på jobbet :) hehe

Så nu hoppas jag att han får jobbet han har sökt, håller alla tummar.

Vill ha upp Fun bear till S-vall :)


    


Björn gick lös med kameran :) hehe

Av Johanna - 2 december 2009 08:22


Röntgen?! 

 


Idag kan det bli en väldigt bra dag eller en j*vla skit dag.

Det beror på vad läkaren kommer att tycka om att jag vill ha en röntgen.

Så nu får ni hålla tummarna på att jag få en jäkla röntgen.

Och jag vill inte vänta så där 2år till innan jag får än heller..

Så hoppas.. att han tycker att jag borde få en och en rätt akut :)

aja det återstå att se, kl 11.30 då kommer beskedet.


Igår var vi och handla lite, fixa jul här hemma. Men jag måste ha nått juligt i lilla fönstret i köket. Hmm men vad?

Sen vill jag ha en lys slinga på balkongen. Det är väll de som saknas..


återkommer senare.. 

Ovido - Quiz & Flashcards