JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Johanna - 4 december 2009 07:57


Skit snack!! 


Igår då skulle jag ha träffat tjejerna för att planera Nyår, men då fick jag veta att vi skulle ha loop utbildning. Jaha.. då var man inställd på de.

Men Alex fick veta att det inte är nån kön nu för att ta svinissprutan.

Så vi bestämde oss för att åka dit och ta den.

Och jag kan säga att jag kände av den jävlen iaf. Skit snack att man inte känner nått, det gjorde ja.

Nästan på en gång efter sprutan fick jag ont i armen och kände mej konstig.

Så det blev ingen loop utbildning utan jag låg i soffan hela kvällen.

Och det blev ingen sömmn heller :/ Hon tog sprutan i vänster arm för att jag är höger hänt. Visst jätte bra! Men då har jag ju så jobbigt med ryggen och sover bara på vänster sida, för att inte får så ont på nätterna.

Så inatt har det varit sjukt jobbigt. Jag kan inte ens ta på armen för det gör så ont och då kunde jag absoult inte ligga på den. Så en jävla piss natt har det varit..


Hoppas att smärtan släpper snart...

   

Ovido - Quiz & Flashcards