JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Johanna - 1 juni 2009 18:19




Vi som jobbar för tiger i birsta ska även vara ansvarig för tiger butiken inne i stan :D haha
Så imorse kom Jonas från Tiger och sa.
"Det blir en butik inne i stan och ni kommer att få ta ansvaret för den också.
Så hur vill ni jobba?! "

Jag har fått en heltidtjänst :D tack tack! Och kommer även vara ansvarig över city butiken :)
Men jag kommer även att jobba i birsta men mest inne i stan.
Jag är såå sjukt överlycklig. Vi fattar inte att det är sant, det är tok för bra för att fatta.
Just nu håller vickan på att göra ett nytt schema :) spännande..

De kommer att göra en ombyggnad, så allt kommer att bli nytt. (och super snyggt kan jag lova)
De kommer de även att uppdatera birsta butiken. helt underbart..

Det kan inte bli så mkt bättre än så här :) livet är sjukt bra just nu!

Av Johanna - 1 juni 2009 13:05



M: 10-20

T: ledig, tvätt-tid

O: 10-15

T: 10-15

F: Ledig Alex till Sthlm inventering peak 7-10?

L: 10-18

S: 10-18 Alex kommer hem :)

Av Johanna - 1 juni 2009 13:04


Måndag den 1 Juni är nog en av de bästa dagarna på länge..
haha nu blev ni allt nyfiken va?!
Men jag kan tyvärr inte säga något än.
Förutom att jag har världens bästa jobb.
(återkommer senare ikväll)

Men något jag kan berätta är att i fredags var vi på Circus.
med Emma och julia.
Det var kul, enligt alex var det sååå dåligt :) hehe
han höll på dö där ett tag tror ja :P men jag gillade det iaf.
en lite del av det..

Sen på lördag var Vi på Novas dop.
Super fint dop var det. Riktigt trevligt
Novas andra namn är Johanna. viktigt att nämna :P En stolt fadder har hon :)
Efter dopet gick vi ner och tog en öl/cider på stadshuset.
Efter det blev det grillning hemma hos micke.
Sen försvann jag i dimman.. usch..
Min goo jänta kom även, Steph :) hur kul som helst
Sen kom även Lovis + en till tös. Så vi bestämmde att vi skulle gå hem till mig innan vi drog ner på stan.
Så det blev vattenpipa och musik..trevligt trevligt..

På söndag Var det en viktigt dag Morsdag! Eftersom jag har min mor lite längre bort än vad jag vill :(
så fick jag gratta henne på mobben. Fast jag har ett paket som väntar på henne.
Och jag vet att hon kommer älska min morsdags present :) hihi
Men vi tog oss en tur hem till svärmor och gratta henne.
Blev grillat.. mummsigt..
Fast jag tror inte att vi var något vidare sällskap Jag och Alex.
Vi var lite klena från dagen före :/

Men nu ska jag ta och jobba vidare 10-20 idag..

Ovido - Quiz & Flashcards