JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Johanna - 16 juni 2009 20:39


Ja, inte hade jag trott att jag skulle bli så här ljus någonsin.

Men så blev det.. Hehe

Det är fortfarande väldigt ovant.. 


 


 


de ni.. Nu ska vi se om blondiner har så mkt roligare som de påstår:P

Av Johanna - 16 juni 2009 14:38


Har inte haft tid att blogg den senaste tiden, har varit fullt upp :)


I lördags vart det en oplanerad utgång här i blge med lite vänner, såå kul. Vi var hemma hos en tjej som hade 2 st ormar :( fy faan va läskigt.

men efter x- antal cider är man rätt kasig så det slutade med att jag höll i de båda :) huua det var lite too much när den börja slingra upp sig i nacken, då fick de vara :) hehe


sen kan jag även berätta att jag har varit och klippt mig visar bilder sen :D hehe.. få se vad herr aronsson säger när jag kommer hem :)


Nähee nu ska jag gå och packa ihop alla kläder och prylar för sen är det hemgång som gäller..


Later..

Av Johanna - 16 juni 2009 14:35


M: ledig blge


T: ledig blge åker hem till s-vall

O: 8-20 morgonmöte


T: 14-20


F: Stängt Midsommar party party :)


L: Stängt

S: 10-18



Ovido - Quiz & Flashcards