JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Johanna - 4 juni 2009 20:04


Suck.. vad ont jag börjar få i halsen.. Så nu sitter jag och dricker kopp efter kopp med te och honung och hoppas att det ska hjälpa.

Imorn är man ledig, det ska bli riktigt skönt. Då ska jag sova ut och dricka massa koppar med te.


Men nu hör jag att alex håller på att tappa upp ett bad :) så då blir det till att bada med grön såpa. så musklerna ska slappna av lite.

Hoppas att det hjälper min f*ck rygg.


Imorn åker alex till sthlm, så det blir en tjej helg för mig och lill tösen min :) jag ska nog hyra lite filmer och bara ta det lugnt :P

medans alex gör sthlm osäker haha :)





Av Johanna - 4 juni 2009 09:41


Äntligen fick jag höra mammas röst.

Hon mår inge vidare, hon får inte behålla något i magen..stackarn

Hoppas att du mår bättre sen på eftermiddan, för då testar jag och ringer igen..


men nu ska jag jobba vidare, då jag ska plocka undan lite kläder från Alix.. hehe..


later...



Ovido - Quiz & Flashcards