JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Johanna - 2 juni 2009 20:52


Jag hoppas verkligen att det går för dej mamma. Jag har inte hört något av dej, så jag antar att du inte har haft tid att ringa. Men tur så kan jag alltid ringa Hasse.. :) Och enligt han har det gått bra :)


En liten bild på min underbara mamma, världens bästa mamma (hehe det säger väl alla) men min är det :P Love ya!


Nu HOUSE viktigt :)

 

Natti natti...




Av Johanna - 2 juni 2009 20:04


Som sagt satt jag och kollade på MTV movie awards 2009.

Riktigt jäkla bra roligt var det.. Det bästa av allt var ju att man fick se New moon trailer :D såå bra..

Så självklart måste jag lägga upp den :)


Titta och njut, vem längtar inte till 20/11-09 :P 

-OFFICIAL New Moon Trailer 



Av Johanna - 2 juni 2009 09:16


Igår fick sig lill tösen sig en dusch.. det var inte uppskattat :/

men nödvändigt.. ledsen stumpis..

Så nu är hon något sur på mig kan jag lova, men hon brukar inte vara lång sur.

Få se om jag får sällskap när jag ska bänka mig i soffan :) 


 

Solstrålen min 

Av Johanna - 2 juni 2009 08:58


Guud så sjukligt trött jag är, vill inget annat än att ligga kvar i sängen.

Sen börjar jag få ont i halsen.. :( suck..

så nu har jag fått gnällt lite :P hehe


Nu ska jag försöka ta mig till duschen fixa till mig lite, städa och sen ska jag bänka mig framför tv. Jag måste se MTV Movie Awards 2009.. 

Sen tror jag att jag ska ta en tur på cykeln våran :)


Idag håller jag även tummarna för mamma min som ska in på operation.

Hoppas verkligen att det går bra. Sen mammsen kommer jag ner så ska jag ta hand om dej :)



Ovido - Quiz & Flashcards