JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg under juni 2009

P&L

Av Johanna - 23 juni 2009 20:09


Nu har vi varit och handlat men det blev ingen tripp till steppan.

För vi fick för oss att vi sk gå på på bio :D såå sweet.

Jag har även köpt en gotta påse :) så snart är det dax och kila iväg..


Jag har även varit på ecco och köpt ett par skor (som min pappa bjuder på)

Jag måste ha bättre skor när jag jobbar. Det sliter så mkt på ryggen när man står hela dagar. Såå Tusen tack Pappa :D


Sen slog de mej att faaan va jag vill gå på P&L.. Ååå jag vill jag villll

Jag slutar 15 på fredag ledig helg, kanske alex så åker vi eller vad säger du.

Faan va kul de hade varit.. Kanske Hannah hade det blivit en favvo i repris :D eller not. För inget kan slå den gången då vi gick.

Det var såå galet kul. Haha vilka minnen.. jag säger bara Timbuktu :) 

Jag ska faan tjata på alex lite.. Vad säger du Hannah är du på?!


nähee nu tömma blåsan sen bio :P


Av Johanna - 23 juni 2009 14:06


Slänger in en bild på mina gooknoppar :D  


Sjukt långhårig alex var här..hehe.. min sötnos.. 


Och lill tösen min.. fina vera.. 

Av Johanna - 23 juni 2009 13:51


Idag har jag hunnit med en lång prommis väldig härligt och svettigt :)

Varmt och skönt är det idag.. det är nice de.

Sen har jag varit och shoppat smink för 775 kr på make up store :) hihi

Alex vart måttligt svettig när jag berättade de, fast de var innan jag berättade att jag hade presentkort där.. hehe


Sen testade jag något nytt idag :) hehe

Jag tog med mej Vera ut, vet inte om hon tyckte att det var så trevligt.

Men hon tuggade i sig lite gräs, så det kunde inte vara så illa.. :)

tänkte att vi skulle gå lite då och då.. när det är fint väder.


Men nu ska jag vara duktig och städa badrumslådorna.. och göra fint.

Sen ska det även handlas idag :) Efter den trippen åker vi och hälsar på steppan och köper en glass.. det blir bra de.. :) 


later... 

Av Johanna - 23 juni 2009 07:39


Man blir ju less, varför vill det inte vara fint väder när jag är ledig?!

Jag som hade tänkt gå en sväng på stan eller rättare sagt Make up store har presentkort där som går ut snart. Så jag tänkte shoppa lite smink :)

Sen hade jag planerat att sätta mig ute och njuta av solen och leta lite goda recept i Buffe tidningarna jag har. Men icke  då.. ingen sol inte..


Aja inget att göra åt.. man kan ju hoppas på att solen tittar fram lite senare idag.. (hon är ju bara åtta)

Nu ska jag plocka undan här hemma.. Sen blir detsväng på stan..



Av Johanna - 22 juni 2009 06:54


M: 10-20 REAN BÖRJAR  Emma fyller år :D GRATTIS


T: ledig  tvätta, njuta av solen?! hoppas jag iaf


O: 10-20


T: 10-15


F:  10-15 Åka till vigge?? Lön, tack gode gud för de :P

 


L: Ledig


S: Ledig



Måsten:

  • handla
  • tvätta

 hehe sen behövs det inte göras så mkt mera.. sweet.. 

Av Johanna - 21 juni 2009 16:19


Typ: Fullblod  -Inriktning: Allround  -Kön: Sto  -Födelseår: 1998  

En tjej att ha kul med varje dag! Personligt och okomplicerat

fullblodssto i all hantering. Lätt att klippa lasta och sko osv. Ca 163 cm hög, 11 år och mörkbrun. Pigg och framåt utan att vara het. Rolig att rida varje dag i både skog och ridhus. Går fram överallt. Går i form i alla gångarter. Grundutbildad i dressyren och kan med mer träning starta lättare klasser. Tävlad upp till 1 m lokalt felfritt och 110 på klubbtävling med 0 fel. Står som ett ljus i transporten och är totalt okomplicerad att ha med sig. Rids av såväl duktig som ovan ryttare men kräver balans. All utrustning utom sadel medföljer. Sadel finns dock att köpa till för 9000 kronor. Säljes motvilligt pga jobb. Hem viktigare än priset. Ring för mer info, bilder och film. :) 073-8198601

 lc/lb 

Pris  35 000 kr


Av Johanna - 20 juni 2009 12:08



Nu kommer det lite bilder från midsommar, kan bara säga att det var kanon rolig fest!

Så jävla fiint de hade gjort i logen. Baren kung, bra priser :D haha så man mår som man förtjänar idag. Alex ligger död i soffan och mår skit. Fats jag är rätt så ok. Jag tror inte jag drack så mkt efter kl 23. För 4-5 shots minttu inom en timme, gjorde sitt kan jag lova. Men sååå sjukt kul det var igår. Flera fester som de! Sen hade vi kungen själv som spelade på scenen Stefan Nordlander!

Vilken kille!!! Han spelade tre låtar som jag önskade :) gulligt... Vilket ös det var vid scenen kan jag lova när han spelade. Sjukt bra kille! Stefan måste spela på min 25års dag :) så är det bara (få ta det med han sen)


Love ya tösen!


  

Håller på att ramla där tror ja :P 

 

Är i min egen lilla värld 

 

Lätt den snyggaste kille på hela festen.. Och han är min.. :P hehe

 

KUNGEN!! Stefan Nordlander.. 



Av Johanna - 18 juni 2009 19:34


...får jag åka hem och göra en halv helg :P hehe (jobbar söndag)Men innan jag åker hem ska jag köpa hårspray och hinna med en solning :)

 Sen blir det inte så mkt mer på kvällen.Förutom att jag ska komma på vad jag ska ha på mig imorn. Vilket världsproblem :)Får ringa steppan så kanske vi kommer fram till något vettigt :P hehe

För imorn är det party, fuck va roligt det kommer att bli, hoppas ja :PJag hörde av alex att det är ca 80 pers som ska dit.. huu så mkt folk.. sen ska vi försöka ragga med hölne och co också.. Få se hur det går.

men jag tycker ju självklart att alla ska vara på samma ställe det blir ju mkt roligare då


aja nu har jag faan inte tid nå mera..

laater..

Ovido - Quiz & Flashcards