JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Johanna - 5 mars 2009 11:10


Hmm trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, men så säger väl alla :P

Men i mitt fall är det sant, finns några som kan backa upp de :)

Men sen kom jag på att det är väldigt smart att ha en blogg, eftersom man har några vänner och familj som man sällan träffar och då kan de följa en här.

jo visst kan man ringa varandra men av någon konstig anledning så har man inte tid, det är alltid något man måste göra.


Till något roligare..

...idag så åker vi till vemdalen med hela fam.aronsson ska bli riktigt kul :)

tråkigt nog så har man lyckas dragit på sig en förkylning men men det ska nog gå bra känner mej mkt piggare idag :) men det blir inge snowbord åkning heller, pga av ryggproblem.mindre kul :( Fast jag har ju Saga och Julia som jag kan leka lite med :)


Nu måste jag jobba vidare..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards