JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Johanna - 16 mars 2009 20:39



Den här låten är riktigt bra, tycker iaf mina öron :)

I love it.. Lyssna och njut :)

-Paramore-Decode








Av Johanna - 16 mars 2009 16:32


Måndag: 10-15 Tvätta 19-22 


Tisdag: 14-20


Onsdag: 14-20


Torsdag: 10-15  Moi blir hela 24år :D Fika på kvällen


Fredag: Ledig  Fam rustas Kommer, och ev olivia :) Kul kul


Lördag: Ledig  Hemsön

Söndag: Ledig


Måsten i veckan: 

  • Fixa fika till torsdag
  • Handla
  • sola :)
  • Städa  

Av Johanna - 16 mars 2009 15:31



 Nu jäklar ska jag börja ut och gå igen, har inte velat gjort det pga halkrisk :(  speciellt när ryggen har varit lite besvärlig. Men nu börjar det blir bar mark och ryggen börjar bli bättre och bättre. Men vi får se vad han säger imorn, då är behandling igen. Jag vill ju så gärna börja träna.Men jag är livrädd att imflammationen ska blomma upp igen. Jag har varken ork eller tid för det.


Nu måste jag kila om jag ska hinna ut, för sen ska jag hämta sambon.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards