JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Johanna - 17 mars 2009 19:32


...Tills jag får stänga butiken, och nu vill jag verkligen åka hem.

Jag har såå ont huvudet, de är så jobbigt. Men innan man kommer hem så måste vi åka och handla..stora sucken, orkar verkligen inte.

Men det är ett måste, för det går inte någon annan dag.

Vi får bara handla det viktigaste, för det måste gå fort eftersom kl 2100 då är det House gäller.


Plockade ut en ny kjol idag på jobbet, hoppas att den sitter bra på.

Den är såå fiin, tycker jag iaf :) Få se om jag ska ha den på torsdag, så jag är fin på min dag :) om den sitter bra alltså :P




Av Johanna - 17 mars 2009 11:14


Det är va jag är de, hehe det var ju imorn jag hade behandling.

Kollade i kalendern och insåg att det var ju imorgon och inte idag :( suck

Så då har jag passat på att städa, så då är det bara att plocka undan lite inför torsdag. Funderar på om jag ska ta hand om ren tvätten, då är ju det borta också. Men usch såå tråkigt det är... aja något vettigt måste jag gör innan jag börjar.




Av Johanna - 17 mars 2009 09:58


Jag har precis ätit frukost, så nu är man mätt imagen :)

Så nu ska jag gå och byta om fixa till håret lite, borsta tänderna och ge mej av för behandling.

men det ska nog gå bra idag :) jag har inte alls lika ont i ryggen som ett par veckor sen, å det är såå härliigt :) Jag hoppas verkligen att jag slipper nålarna idag, det räcker med lasern. Det känns tillräckligt..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards