JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Johanna - 24 mars 2009 15:19


...Har jag beställt Twilight böckerna 1 och 2 :) kanske lite nördigt men det skiter jag i! Jag älskar verkligen filmen, och böckerna kan ju inte vara sämre. 

Så nu är det bara att vänta, hoppas att det går fort :)


Nu ska jag plocka undan lite kläder som ligger här och där :( fattar inte, varför orkar man bara inte vika ihop de eller hänga de på sin plats på en gång.

Nähe man lägger de överallt ist. Så det tar såå mkt längre tid att göra de sen..Suck 






Av Johanna - 24 mars 2009 13:58


Vem har inte hört denna låt, jag gillar den skit mkt.

Nu har man nästan lyssnat sönder den, vi har spelat den rätt mycket på jobbet.Men är en av låtarna som kommer spelas i mina öron nu när jag ska ut och gå :)

Beyonce - Halo 




Av Johanna - 24 mars 2009 13:04



Idag fick jag hoppa in och jobba lite extra 8-12 vi har gjort om hela butiken :) och det är såå fint nu :) ska knäppa lite bilder som jag kan lägga upp.

Idag har vi haft besök från Niclas (stor bossen på tiger)  jag tror att han gillade vad vi hade gjort i butiken. hoppas jag iaf :)

Nu har jag ätit lite lunch, och ska byta om för att ut och gå. Hoppas att solen håller sig kvar ett tag till. Det är så härligt om solen framme. Då blir man så mkt piggare :) iaf jag blir det. 

Sen får jag se om jag ska sola ikväll, det skulle vara nice. 


Men nu, ut och gå!  




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards