JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Johanna - 29 mars 2009 17:29



Det blev ingen tvätt tid igår :) Vi tänkte att det gör vi idag ist, för det brukar ändå inte vara några som tvättar på en söndag. Men så fel vi hade :( den tiden var redan tagen.. suck..

Och imorn jobbar jag mellan 8-20 så då hinner jag inte heller. Få bli på tisdag efter behandlingen, det blir bra det.

 

Imorse skulle man ställa fram kl, det hade inte jag glömt bort. Jag ställde fram den redan igår kväll. Duktiga jag :P Men personalen på indiska hade nog inte koll på det, för den butiken var stäng ett tag efter öppningen.. inte så bra kanske.. men sånt händer ju :)

 

Nu håller alex på att fixa maten där hemma, såå skönt det är bara sätta sig vid bordet :) härliigt.

Sen blir det nog tv:n och sängen. Måste se Robinson också, jag lyckas ju somna igår, jag dog vid 21 tiden :( tröttast..

Aja tv tittande blir det iaf sen är det bara och krypa ner i sängen.

Sen var det måndag igen!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards