JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Johanna - 9 mars 2009 13:06


Just ja, kom ju på att jag äntligen har sett Twilight haha seg men iaf.

Så nu alex förstår jag lite mera varför du har varit så besatt i twilight :D haha

Den är såå otroligt bra, jag älskar filmen.. Längtar tills New Moon kommer (tror den hette så) Men det dröjer ett tag :(  Bio då Alex?!


Ikväll blir det kalas :D Saga Fyller 6år !

Men först måste jag handla en present, men det ska nog gå ganska fort, jag vet redan vad hon ska få från mig och Aronsson :)

Sen måste jag bara hitta något litet till Jullan också hon kan få något hon med..


 aja nu fick jag varor..spännande :)

Av Johanna - 9 mars 2009 12:09


Vi har haft det jätte trevligt i vemdalen. Jag och matte var med tjejerna medans de andra åkte i backen. Saga och Julia lärde sig även att åka skidor :) helt otroliga var de, envis små rackare. Efter många turer ner för barnbacken, så åkte de tillslut alldeles själva :) Känner mig väldigt solt som lyckas lära de att åka, ja eller jag och matte :P hehe

men vi hade inge vidare bra väder, men det skyller jag på aronsson oturen :P hehe.. mulet och lite blåsigt.. men det gick ju bra ändå..


haha just ja, mamma vet du vem så jag hittade på after skin eller snarare hittade mig.. bysse :D haha och det roligaste var att jag och Emma stod längst fram och rockade.. Tror du inte att han filmade och skicade det till pappa :) haha fick ett sms som det stod på : Såg filmen är det så bra för din  rygg de dähaha nja kanske inte.. hehe

 Lägger upp bilder ikväll..




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards