JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Johanna - 26 mars 2009 09:05


Då har man var duktig och gjort alla räkningar :) såå skönt, jag brukar alltid vara så sen att betala räkningarna. Kanske inte så bra men men.

Idag är man ledig igen, så vad ska man hitta på idag? jag tror jag ska ta en lugn promenad upp till mickis.

Just ja.. jag måste vika ihop alla kläderna som jag skulle ha gjort för flera dagar sen. få fixa här hemma lite innan jag går upp och säger hej :)

Måste fixa en så där kul timme nere i tvättstugan också :( usch såå tråkigt.


Rygg smärta har lagt sig lite, var lite väl jobbigt i två dagar. Men inatt gick det bra. Eller bättre.. Förutom att jag vaknar av att Vera häller ut blomvasen.. Suck! Nyvaken ser nada, ryggen värker och stel som en pinne  och måste börja krypa under bordet för att torka upp. Då var min katt väldigt billig. Och inte nog med de, då ska hon börja leka också.. Men snäll, låt mig sova! 

Det var min natt de..


En kul grej är att alex hittade bilnyckeln 2 idag :) Yeees 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards