JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Johanna - 15 maj 2009 16:11


Som jag sa så köpte Alex promoe skiva (kråksången)

Så den har ju spelas här hemma så man har ju hittat sina favvo låtar.

Det här är en av de som jag tycker om.

Promoe - Mammas Gata ft. Timbuktu, Supreme & Grega 


"kanske vår historia är en fjäril på nål, vackert att titta på men vingar som inte slår" bra va :)


Av Johanna - 15 maj 2009 16:03


 Detta låg i min 2 st påsar.. inget spec.. men som sagt nödvändigt..

  • två ribbade linnen vitt och corall
  • ett vanligt bas linne 
  • en BH
  • strumpor till Alx
  • Strumpor till moi


 

Av Johanna - 15 maj 2009 14:56


Nu var man hemma igen :)

så jag ska försöka plocka undan så det är fint igen, jag gör inget annat än städar tror ja :P

haha men det måste ju göras.


Jag och mickis har varit på stan idag (som sagt) jag fick med mej 2st påsar från H&M.. Men inget onödigt så klart :) haha allt var ju ett måste.


visar sen vad jag har köpt..


nu städa...


Av Johanna - 15 maj 2009 09:18



Idag är man ledig, och solen lyser.. Tror inte det har hänt, brukar alltid vara så tråkigt väder när jag är ledig.

Men nu är det blå himmel och sol :) härliigt


Nu ska jag ta och göra mig klar, ringa mickis. 

För vi ska gå på stan idag. Jag måste köpa linsvätska och ett bas linne det är 2 st måsten.

sen kanske det slinker ner ett och annat också, vad vet jag :P 




 

Här är mina nya röda chinos.. Super snygga eller hur :P 



Ovido - Quiz & Flashcards