JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Johanna - 25 maj 2009 22:22


Avslutar med en bild på min man :P hehe

tack för idag..


 


Av Johanna - 25 maj 2009 21:16



Efter jobbet idag (10-20) så hade jag tänkt städa lite.

Tanken på att jag ska på behandling (imorn) så är det skönt att underlätta lite för ryggen. så det inte blir för mkt på en gång.

Men det behövde jag inte för Alex hade tok städat idag efter jobbet, bara för att jag skulle få slippa det imorn :) Vilken goo knopp jag har :P

Så jag hann på en bränna idag och nu ska jag jag mysa till i soffa med mina godingar..








Av Johanna - 25 maj 2009 08:03

Min vecka



M: 10-20 sola?!


T: ledig behandling 11:00. en tur på stan med mickis.


O: 10-20


T: 10-15


F: kassa-utbildning i sthlm?!


L: ledig Dop Nova


S: ledig  Hemsön?




Mina Måsten:


  • räkningar
  • Handla mat
  • Skicka linserna
  • boka klipp och färg
  • sola :)
  • städa
  • Dop present



Ovido - Quiz & Flashcards