JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Johanna - 19 maj 2009 13:11


...kofta, som fick följa med mig hem igår :P 




Av Johanna - 19 maj 2009 10:59


Nu har jag kommit hem från morgon möte vi hade på jobbet.

och det första man gör är att sätta sig här, ok inte det första men man söker sig hit på något sätt ändå :)


Fick höra igår av mamma att Emsi (syster) ska operera båda axlarna :( inge vidare kul, är tydlgen stora operationer. Men det kommer att börja med väster axel först, och när hon har tränat upp den då tar de den högra axeln.

Usch och fyy.. Då kommer jag ner och tar hand om dej syster :) jag kan blanda drinkarna.. hehe :P


Nu ska jag bädda sängen.. 




Av Johanna - 19 maj 2009 07:24


Här kommer det lite blider från helgen.  


Här var vi först och fiskade, jag testade också men jag fick ingen :P


 

Men alex fick ca 6 st :)  öring om någon undrade :P


 

Men jag hittade den här lilla prinsen :)  




Ovido - Quiz & Flashcards