JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Johanna - 27 maj 2009 21:47



Usch jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorn.

funderar på om jag ska ha mina nya sandaler. se bild :)

men jag såg att det skulle regna imorn :( mindre nice..


Jag och Alex ska ner till stora staden för kassa utbildningen (den  blev imorn ist för fre) Så ikväll blir det tidigt för 05:45 står taxin utanför min dörr :( fyy va tidigt.. inte männskligt för fem öre. sen blir det utbildning hela dagen lång.

Vi flyger hem vid åtta tiden, om vi inte lyckas hitta ett tidigare flyg hem :)

Det känns ju lite lyxigt att få flyg ist för att åka tåg.

Men jobbar man på tiger måste man ju åka med klass :P haha... not..

men skönt är det iaf, går så mkt fortare.


aja nu har jag inte tid med detta.. måste fixa inför morgondagen..



Ovido - Quiz & Flashcards