JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Johanna - 26 maj 2009 21:00



Idag har jag hunnit med allt jag skulle göra på min lilla lista :)

haha duktigt :) 

Sen hade jag en träffa med mickis på stan, gick och kikade lite. Jag hittade även en fin blus på only som jag ska kolla lite närmare på imorn.

Tänkte att jag kunde ha på mig den på lördag kväll kanske... vi få se..


Sen kom hanen hem och då fick han slänga i sig en macka, för sen drog vi iväg på Birsta. Rusta Ikea och sen maxi.

Jag hittade fina bajs påsar till vera :P haha rosa  det var ju ett måste.


Sen hittade vi den här lampa som är ett måste..Den ska vi bara ha..

snygg va.. Problemt är att den är helt slutsåld här i svall, men jag såg att den kommer att finnas i gävle på fredag. Ska kolla om min mamma kan hjälpa mej med den saken :) hihi


aja nu har jag inte tid, nu är det house.. later! 

 

 

Av Johanna - 26 maj 2009 08:44



Nyvaken och ska börja göra sig klar :)

måste hinna med detta innan jag ska iväg på behandling:

  • Bädda sängen
  • Diska
  • Ringa synsam Blge
  • Ringa handels

Hmm det var väl de, tror inte jag har glömt något.. eller?!

Iaf för sen ska jag och mickis gå på stan, och ikväll tror jag att vi får besök av Emma och flickorna :) 



Ovido - Quiz & Flashcards