JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Johanna - 20 maj 2009 11:36


Haha jag måste bara lägga upp detta klipp min kära vän har gjort :)

haha han är såå sjukt kul :) älskar detta klipp..

Titta och njut :)

Björn Wennberg- Bonde söker fru. 



Av Johanna - 20 maj 2009 11:26


Idag jobbar jag 14-20.. Alix har öppningen, så hon väntar väl på moi nu :) hehe

jag har hunnit med promenad, bäddat sängen gjorde världens godaste frukost :) mumma..

Nu ska jag bara sitta framför tv:en ett tag innan jag måste göra mig klar.


Just ja, jag städade garderoben igår och sjukt mkt kläder jag har...

Väldigt mkt Esprit kläder, men de använder man ju inte på samma sätt längre eftersom jag jobbar på Tiger nu. Det är ju fina kläder så man vill ju inte slänga iväg de heller. Så allt åkte ner i kartonger, kanske kommer jag använda det nån dag :P eller jag vet inte.. men slänga kan jag inte göra nu iaf :)



Ovido - Quiz & Flashcards