JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Johanna - 29 maj 2009 21:40


Här kommer som lovat lite bilder från sthlm. har snott de från Alix :)

Tack för de :P hehe



 


 


aja nu ska jag fixa inför morgon dagen :) 

ciao.. 

Av Johanna - 29 maj 2009 15:48


Igår hade vi en riktigt lärorik dag med massa inspiration.

Vi kom fram till sthlm vid halv åtta tiden, så då blev det taxi till huvudkontoret där Niclas mötte upp oss.  eftersom vi var först dit och även lite tidigt visade Nicke oss runt hela stället.

3våningar stort var det, hur häftigt som helst. Stil rent och absolut tiger i minsta detalj.

Sen hade de en riktigt stor terrass 3våningen så klart, så nu hoppas vi att de bjuder ner oss nu i sommar på någon stor grill fest .. det hade ju varit sweet.. hehe

 

Utbildningen var jätte bra, man fattar lite bättre nu, men shit så mkt fel vi har gjort.. hehe

Det ända som var svårt, var att han talade danska, uscha man fattade inte såå mkt. Men tillräkligt för att kunna para ihop a och b.. hehe

Efter utbildningen, fick jag och alex kolla på höst kollektionen..

Och jag kan bara säga guuu såå snygg kille jag kommer att ha.. hihi

Grym herr kollektion. 


När vi ändå var i sthlm passade vi på att ta en sväng på stan, alex hittade ett par nya skor på HM.

Jätte fina.. jag var tvungen att hålla hårt i plånboken, för jag måste spara..

Till middag blev det sushi.. mummsigt värre..

Haha, jag är inge vidare på att äta med pinnar, men tror du att de har några bestick. Icke..

Jag var väldigt nära på att börja äta med händerna.. hehe

Men övning ger färdighet, så jag lyckades till slut.. hehe

Men jag hade åtta bitar att öva mig på..

 

Så rolig dag hade vi.. lägger upp några bilder sen..

 

Ovido - Quiz & Flashcards