JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Magsjuka..

Av Johanna - 31 mars 2009 16:52


 

Igår hade vi inventering, inte såå jätte kul precis. Men ett måste!Så igår blev det lång pass, 8-19.. Efter det såg man bara massa olika siffror :P

Idag skulle jag ha varit ledig, men då fick min kära kollega magsjuka :( inge vidare kul.

Så det var bara att åka in och jobba mellan 14-20. Så innan fick Anders skura rent toaletten och handfatet.. haha ja vet jag är konstig, men jag hatar verkligen att få magsjuka så jag försöker undvika det på alla sätt och vis :)  ja, jag har tagit vitpeppar också, sen fick jag ett tips av en tjej att man ska äta ingefära. Så efter jobbet blir det raka vägen till Maxi och köpa lite ingefära.  Sen ska jag ta hem alla handdukar här på jobbet och tvätta upp de. Haha det här låter skit fjantigt men får jag magsjuka så blir det nära döden upplevelse för mig.  Jag blir verkligen as dåligt.. så jag hoppas verkligen inte att jag får det! Vill inte..

Imorse var jag på behandlig igen, det ser mkt bättre ut, men imflammation är fortfarande kvar i höften.. Sen vred han min nacke idag, usch så läskigt det var. Jag hade en kota i nacken som låg fel :(Men nu känns det mkt bättre, mer rörlig på något vis :P

Ikväll blir det promenad hoppas jag på :) om jag inte är för seg efter jobbet.. det märks..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards