JohannaBettanGranstedt

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Vill ha!

Av Johanna - 26 maj 2009 21:00



Idag har jag hunnit med allt jag skulle göra på min lilla lista :)

haha duktigt :) 

Sen hade jag en träffa med mickis på stan, gick och kikade lite. Jag hittade även en fin blus på only som jag ska kolla lite närmare på imorn.

Tänkte att jag kunde ha på mig den på lördag kväll kanske... vi få se..


Sen kom hanen hem och då fick han slänga i sig en macka, för sen drog vi iväg på Birsta. Rusta Ikea och sen maxi.

Jag hittade fina bajs påsar till vera :P haha rosa  det var ju ett måste.


Sen hittade vi den här lampa som är ett måste..Den ska vi bara ha..

snygg va.. Problemt är att den är helt slutsåld här i svall, men jag såg att den kommer att finnas i gävle på fredag. Ska kolla om min mamma kan hjälpa mej med den saken :) hihi


aja nu har jag inte tid, nu är det house.. later! 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 26 september 2012 12:08

Idag är den min lediga dag :) Hur välkommen som helst, de känns som man har mestadels varit på jobb eller jobbresor. De har varit 3 fartfyllda veckor på jobbet. Allt från Danmark och inventering :) Så de känns som man har missat Lill loppan lite. ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:31

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 18 september 2012 19:15

Då var man ute och for igen. Idag blev det bc möte i Sthlm, lagomt trött är jag kan jag lova. Även om man är småbarnsförälder och inte ha sovmorgon längre, så är det inte ok att kliva upp vid 4 tiden. Och sen ha möte på de mellan 10-17 tjohoo. Men ...

Av Johanna - 16 september 2012 12:00

Piss helg! Gud så tråkigt det är att bli hängig på en helg, speciellt när man har planer och börjat jobbat igen. Då känns helgerna lite heliga man vill liksom inte låta de gå till spillo. Men jag har kanske kunnat annat att de skulle bli så här. ...

Ovido - Quiz & Flashcards