JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Johanna - 2 april 2009 11:01


Idag jag jobbar mellan 10-16,(smiter nog tidigare) sen tar jag tåget ner till blge :)

Ska hälsa på familjen, ska bli såå trevligt. Ska följa med mamma på jobbet på fredag , måste träffa goo knopparna mina. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men det märks ska ut med syster iaf :) fun fun!! Inför tågresan har jag laddat min ipod, men massa bra låtar och självklart har jag varit och köpt boken nr 3 nu :) Bättre än så här kan det inte bli :P

Kan ju berätta att jag fick i mig mat igår, min gooa lisa kom förbi för att äta sin lunch här hos mig :) så då kunde jag springa ner och köpa mig en tacotallrik.. det var mumma de :)

 Nähee nu ska jag jobba vidare, snart ringer vickan och då ska vi fixa till inventerings listorna.

Ovido - Quiz & Flashcards