JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Johanna - 13 april 2009 12:31



Igår var vi ut och åt med Björn och Tumba, det var jätte trevligt och kul. Vi var på Jops och åt, jätte gott  var det. Jätte nöjd :) massa plus i kanten :)

Björn får en att skratta så mkt att man får ont i magmusklerna  :) Men det har jag inget emot för då vet man att de finns där inne någonstans :P haha

Idag jobbar jag mellan 10-15 fast jag kommer att gå kl 14 för jag har lite timmar att ta ut :) Så det bli en riktig kortis dag. Sköönt

Då kommer Alex och hämtar mig sen ska vi kika runt här i birsta.


Men nu ska jag jobba vidare..


Av Johanna - 13 april 2009 12:02


Min Vecka 






Måndag: 10-15  Handla mat




Tisdag: 14-20  Behandling 11:00 




Onsdag: 14-20





Torsdag:  10-16 




Fredag:  Ledig




Lördag:  Ledig




Söndag:  Ledig




Ovido - Quiz & Flashcards