JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Johanna - 16 april 2009 16:32


 HAHAH jag menar de, men min mamma läser den håller henne lite upptaterad :P hehe..

När jag skrev de här:  Hmm trodde aldrig att jag skulle skaffa en blogg, men så säger väl alla :P Men i mitt fall är det sant, finns några som kan backa upp de :) du är en av de som kan backa upp mig.. hahah 


Men du snart kommer du få ett lååångt sms :) 

Men jag skriver lite här också när jag ändå håller på :P Utgång som sagt på lördag, roligt roligt.. Dörren står öppen om du inte har kul på festen.. Du vet ju att du alltid har kul med moi :P hahah

Du jag är såå sjuk nyfiken vad som hände med marcus manager.. Haha 

 

Men vi hörs senare eller imorgon.. 




Av Johanna - 16 april 2009 11:25


Ååå vad  jag längtar till kl 15 för då får jag göra helg :) Sååå sweet..

 

Jag måste springa ner på ÖB först innan det bär hemåt, måste köpa rengörings artiklar, och det gör jag självklart där eftersom det är billigare än på Maxi :)  

 

Sen är det hemåt som gäller ska städa och göra fint innan Alex kommer hem tänkte jag.  Så slipper han :P så snäll är jag :) skit!! kom på att vi inte tog fram kycklingen :( ååå så less jag blev nu.

Få göra det så fort jag kommer hem.  Suck..

 Blev inget besök på två bleka kompisar igår, får göra det idag ist. Innan Medium börjar så klart :P 

Nu ska jag jobba vidare..



Av Johanna - 16 april 2009 08:31


Vakna med the Voice (eller Paul och Jakob) tror att denna låt kommer bli sommarplågan nr 1 :) Vad tror ni? Mee Like:P Jag tror att låten kommer växa för varje gång man lyssnar på den.. Svennebanan svennebanan :D 

Jag vet någon som kommer köpa hans skiva när den kommer ut :) Min kära sambo.. 

 -Promoe - Svennebanan 




Ovido - Quiz & Flashcards