JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Johanna - 17 april 2009 15:11


Igår tog alex och jag en promenad upp till Mickis och anders. Vi fick lite fika och att och surra lite :) trevligt trevligt.. Vi måste se till att umgås lite oftare. Men som sagt har jag en plan :P hehe

Ringer dej sen mickis :)


Nu har vi precis kommit hem från Birsta, vi har varit och handlat lite :)

Så alex står i badrummet och fixar lite, då passade jag på att sätta mig här en stund. Få se om vi få till det inne i badrummet, just nu ser dt rätt mörkt ut :/

Men till något annat, jag har hitta jätte fina utemöbler som jag vill ha på balkongen :D Det skulle bli såå fint och mysigt. Få se till veckan om vi slår till på det.


aja nu ska jag gå och kolla vad herr alex håller på med :P





Ovido - Quiz & Flashcards