JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Johanna - 8 april 2009 12:47


satt och titta igen bilderna på datorn och hittade våra london bilder :)

Guu va kul vi hade det där :) vill dit igen.. Vi hade verkligen tur med vädret också. Fast det blåste skit mkt, men inte ska man klaga det var ju inge regn iaf :) 

 


 

alex och jag i London eye


  

Alex på flygplatsen i Västerås 


 

 Moi :)




Av Johanna - 8 april 2009 09:11


Såå sjuk jävla bra är den här låten :) Den är ett måste innan man ska ner på krogen. I LOVE 

Lyssna och Njut :) 

Looptroop Rockers - Naive (Featuring Timbuktu) 




Av Johanna - 8 april 2009 09:05


Den här låten är supersköön.. Haha :) Det är inte en pik eller så, om ni trodde de :) 

Alesha Dixon - The Boy Does Nothing




Av Johanna - 8 april 2009 08:51


Vad gjorde jag igår? INGENTING, gick upp vid 8-9 tiden, bänkade mig i soffan och läste: Så länge vi båda andas :D underbar bok.. Så jag läste till kl 15 för då var jag tvungen och göra mig klar för vi skulle ha ett lite snabbt möte på jobbet. 16:30-18:30..


Idag hade jag hoppas på finare väder, men icke.. Så nu har jag precis städat klart. För visst vill man ha lite fint inför påskhelgen, även om man ska jobba hela påsken. Men det är alltd skönt och komma hem till en städad lgh :) Måste även springa ner och kolla om jag kan fixa en tvätt tid idag :( behövs verkligen..

men från ena till det andra så har ghost whisperer säsong 3 kommit ut.. ÄNTLIGEN.. har väntat och väntat :) Så fort alex kommer hem så ska vi åka och köpa den till moi. För då har jag något och se på till helgen.


men nu duschen... 



Ovido - Quiz & Flashcards