JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Johanna - 10 april 2009 22:20


Haha jag hittade denna bild på alex och Mej :D

Den togs för nästan 6 års sedan, tiden går fort.. Den dagen fick jag min fina kumkum ring av han :) såå små vi va :) bara 18år..hehe

(fint väder var det :P) 



 

Av Johanna - 10 april 2009 21:45


guu så trött och mätt jag är nu, funderar på att gå borsta tänderna och se nått avsnitt på Ghost Whisperer. För något annat orkar jag inte med. Just nu önskar jag att vi hade en tv i sovrummet, det hade varit guld värt :) men nu har man inte de, så jag tror att jag tar och lägger mej i soffan men kudde och täcket (det funkar de med) 


Imorn kommer min andra halva hem, det blir niice det. Få se vad vi hittar på, men jag tror att det inte blir någon utgång . Jag ska jobba hela söndag också. Så jag måste ta det lite lugnt, annars kommer jag dö på jobbet :P

Trött och bakis går inte ihop med jobb. Fyy faan va drygt det är.. Man blir lika förvånad varje gång när man går ut och ska upp och jobba dan efter.

Man verkar inte lära sig :P haha illa, men såå sant i mitt fall iaf. 

Men men man vet ju aldrig, jag hörde att min kompis Bear är hemma och hälsar på såå jag skulle vilja träffa han :)


Nähhee nu måste jag borsta tänderna ..


Natti nattii 




Av Johanna - 10 april 2009 15:53



Vilken toppen morgon, min underbaraste hade gjort en överraskning åt mig :)

Han skickade sms imorse och berättade att det skulle finnas en ledtråd i en av kökslådorna :)

Och nyvaken som man är springer man upp och dra ut varenda låda,(jag älskar verkligen ”skatt jakt” )  tills jag kom på vart den var och där låg det ännu en till ledtråd, hihi som senare ledde mig till vart presenten låg :D

Hur gulligt är inte de :) jag fick årechoklad och Thomas sabo smycke :) Såå sööt han är!

Så underbart började min dag!!



 Idag jobbar jag mellan 10-18 sen ska jaghem och ta på mig jogging skor och ta mig en promenad innan jag ska börja med maten :) För jag sov mkt bättre inatt.. och det betyder såå mkt. 

Ovido - Quiz & Flashcards