JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Johanna - 20 april 2009 19:13


Idag har jag varit såå duktig, städat, bädda rent i sängen och tvättat :)

efter jag var kvar med all kvinnogöra, gick jag till mickis.

Vi stannade till vid lekparken så Walle fick leka lite.

Sen gick vi hem till Mickis och såg på film :) hann nästan se klart den innan alex kom och hämtade upp mig. Sen fick jag en trevlig fråga från Mickis :) Hon undrade om jag kan tänka mej att var gudmor åt Nova också :) Jag svarade självklart JA!

Så när vi kom hem gjorde Jag mat :) haha den ni, men lite mat kan jag faktiskt göra :P hehe.


Jag funderar om vi ska åka och handla lite, eller om vi gört de imorn..

Jag börjar få ont i ryggen så jag vet inte om jag orkar :/

Det kanske vore bättre om jag gick på en promenad och sen tar ett bad?! Jag tror nog att det få bli så ist..






Av Johanna - 20 april 2009 09:58


Måndag: Ledig  tvätta, städa mm. Massa kvinnogöra står på schemat :P


Tisdag: Ledig


Onsdag: 14-20 


Torsdag: 10-17 


Fredag: 10-16


Lördag: 10-18


Söndag: 10-18



Så ser min vecka ut, jag och Alix har bytt måndag och torsdag. Hon ska iväg och prov rida en häst :)

Jag inte såå många måste göra saker för mig i veckan, de är idag som jag har en hel del att göra.

Sen ska jag klämma in en träff med Mickis och barnen :D



Ovido - Quiz & Flashcards