JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Johanna - 7 september 2009 17:52


 .

 .


Vilken skit dag, inge folk= ingen som shoppar.

Fy faan va tråkigt.. Hoppas att de sista timmarna springer i väg.

Men det skulle jag väl inte kunna tro..

Vi har äntligen beställt tapeten :)(hoppas att den blir ok) så den kommer förhoppningsvis på onsdag. Och glasmästaren kommer på torsdag och sätter upp glas-skivan. Sen är vi klara :) härliigt..


Idag har jag beställt en personlig almanacka :) den kommer att bli så fin.. hehe men det dröjer ca 2 v innan jag får den :(


Nähee nu ska jag hänga upp lite nya kallingar som vi fått :)

Hmm alex sa nog få ett par, kan behövas.


 .

 .


Av Johanna - 7 september 2009 08:02


 .

 .


Min vecka  (Birsta veckan)



M: 10-20




T:  10-15




O: Ledig  Fika med Tjejerna?!




T: Ledig




F: 10-15




L: 10-18




S: 10-18

 .

 .


Ovido - Quiz & Flashcards