JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Johanna - 16 september 2009 07:36


 .

 .


Guud jag tror inte att jag gör något annat än jobbar och jobbar.. :/

Man hinner inte med något.. Det är ju tur att min Sambo hinner fixa lite medans man själv är och jobbar.

Idag blir det ett yttligare pass 10-19 tredje dagen nu.

Sen blir det hem och byta om för ikväll då smäller det. Jag ska träna :D hehe

Stackars min kropp den kommer att vara i chock sen.. hehe

Jag tänker inte göra som dej Malin springa på gåbandet, jag kommer att gå :P hehe


Sen ikväll är det true blood också, ska ge det en chans till.

jag vet inte om jag tycker att den är så bra som alla säger :S

Men det skulle vara roligt att följa något :)


Nu måste jag fixa till mig :)


Later... Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards