JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Johanna - 8 september 2009 21:05


 .

 .


Vill se, men absoult inte själv. Men eftersom jag har en chicken till Sambo lär det inte bli med han.

Är det någon som känner sig modig nog :P

Så är det bara att höra av sig.. hehe..



Den verkar väldigt läskig.. huua


 .

 .

 

Av Johanna - 8 september 2009 20:57


 .

 .


Nu har jag min egen ögonfärg igen :)

Alix tycker inte om det, och jag lovar det varar bara ett tag :P

Men min Alex gillar min ögonfärg bättre.

Själv tycker jag om båda två :) Kul att variera lite..






Nu ska jag gå och hitta på något innan jag får fnatt..

Är så sjukt rastlös :/ Men orkar inte riktigt göra nått heller..Så vad ska man göra?!


 .

 .


Av Johanna - 8 september 2009 11:40

 .

 .

Hmm, måttligt förvirrad man blev när man skulle blogga idag.

Allting är ju nytt.. Roligt roligt..

Få se om man fattar nått.. hehe

Idag har jag värsta lyx passet.. 10-15 sweet..

Så då hinner man med lite idag.

Måste städa, fixa lite i köket eftersom tapeten kommer imorn (hoppas jag iaf)

Sen måste vi hinna med att handla också.. Vi få se hur det går.

 .

 .

Ovido - Quiz & Flashcards