JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Johanna - 26 september 2009 10:26


God morgon :)


Idag har man rätt ont I kroppen :/ tror inte det finns en muskel som inte fick träna igår.

Jag var helt slut efter passet. Men så här efterhand tycker jag att det var väldigt roligt.

Så jag hoppas att man fixar ett till i veckan eller kanske två.


Idag blir det jobb mellan 10-18, det blir ett likadant pass imorn så helgen blir lugn.

Fast jag är såå sjukt sugen på att gå ut.

Men det får bli en annan helg. Laddar för den :)


Igår bokade jag klipp och färg och självklart på Nikita i Borlänge :)

De är absoult de bästa på att fixa mitt hår :)

Och nog hade jag tur alltid för jag få komma till min favvo frisör Carro.

Hon brukar alltid vara upptagen, alla I blge vill klippa sig hos henne.

Men nu är det de svåraste vad ska man gör med håret :S

Tur så har jag några veckor på mig att fundera ut något.


Nu ska jag forsätta att jobba..

Av Johanna - 26 september 2009 09:19


Mee like

- Jay-Z - Empire State of Mind (feat Alicia Keys)...


 

Ovido - Quiz & Flashcards