JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Johanna - 17 september 2009 19:11


Imorse då hade vi möte, så roligt möte.. haha

Vickan har varit på säljutbildning, så vi surra lite om de.. Så snart är vi  alla på jobbet LOOP masters!

ÅÅÅ  Äntligen har jag gjort min arbetsvecka :) Sweet.. så nu är man bra seg..

gjorde nån tabbe på jobbet också :/ få skyll på att jag har jobbat rätt mkt den senaste tiden så hjärnan är helt snurrig :S Men så tur gjorde jag tabben på "rätt" kund.


Nu ska jag gå och träna :) det var så himla roligt igår..

Så nu jävlar ska det fläsket bort.. heheh

Ikväll blir det mickis och jag som går :) Fick med morsan..hehe efter många om och men..

Ska försöka få med henne imorgonbitti också :) Good luck :P

Sen hände en annan rolig grej,för Äntligen kan min Gudson kan säga Johanna :D hehe eller nanna iaf :) Såå kul


aja nu har jag inte tid, för nu ska kroppen få jobba lite..

Av slutar med dagens plagg!


Ciao


 



Ovido - Quiz & Flashcards