JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 14 september 2009

Av Johanna - 14 september 2009 21:26


.

.


Jag måste ju bara lägga in trailern på new moon!

Är det bara jag som längtar som faan till 20 nov :)

Titta och njut! 


 

Av Johanna - 14 september 2009 21:03


 .

 .


Min dag började så sjukt bra :P hehe de hade släppt en till trailer på New moon!

OMG mee like!!


Efter det blev det jobb, de var mkt folk så det var ju toppen kul :)

Men vid 4-5 tiden då började huvudet bulta. Fick så sjukt ont i huvudet :( skit jobbigt.

Efter jobbet blev det blåa kiosken och ipren.

Så nu ska jag gå och lägga mej och hoppas att det har släppt tills imorn!


I veckan då ska jag minnsan gå och träna :D det är ett måste!

Kanske imorn?! hmm får sova på saken :)


Ajaj.. ciao!



Av Johanna - 14 september 2009 20:59


 .

 .


Min vecka City


M: 10-19


T: 10-19


O: 10-19


T: 8-18 Morgonmöte


F: Ledig Bio? Flickan som lekte med elden

 

L: Ledig Pappa fyller år.


S: Ledig


Ovido - Quiz & Flashcards