JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Johanna - 10 september 2009 14:51


Mitt i allt skit, hittade jag en film som jag vill se :)

Fast den kommer ut den 19/2 10 så det är ju ett tag dit :(


DiCaprio i Scorseses läskiga Shutter Island
Biopremiär: 19-02-2010
Martin Scorsese står för regin i filmatiseringen av Dennis Lehanes succéroman, Patient 67. Den stjärnspäckade rolllistan har Leonardo diCaprio i huvudrollen som detektiven Teddy Daniels, vars jakt på en kvinnlig mördare tvingar honom till det stora mentalsjukhuset den ensligt belägna ön Shutter Island. Förutom DiCaprio medverkar även Sir Ben Kingsley, Emily Mortimer, Mark Ruffalo, Max von Sydow, Michelle Williams, Patricia Clarkson m.



Av Johanna - 10 september 2009 11:13


 .

 .


Suck.. Fick veta av alex att jag kan hämta bilen 11:30

och då hade jag hoppas på att den är fixat och perfekt.

Men icke, självklart ska det vara massa annat skit också.

De hade ju hittat massa annat som inte funkade.

fuck va less jag blir, inte nog med att den här omgången kostar 4000.

Så för att fixa allt kommer det kosta 13000.. men kul!

Fyyy faan va jag hatar bilar!


 .

 .



Av Johanna - 10 september 2009 07:44


 .

 .


På schemat idag står det:

 

  • Bädda sängen
  • Plock upp lite kläder
  • Lämna bilen på verkstad :( blir dyrt idag.. 
  • Städa till, förhoppningsvis får vi tapeten idag :)

Nähee nu ska jag klä på mig så jag kan lämna in bilen.. så vi får tillbaka den snart :) 


 .

 .


Ovido - Quiz & Flashcards