JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Johanna - 9 september 2009 20:39

 .

 .


Idag började jag min morgon med en p-walk.. Shit vad varmt det var ute 19grader..

Måttligt svettig blev man.

Sen blev det duschen och en prommis upp till mickis.

För där fick jag lunch (tusen tack för de)

Sen blev det fika med Mickis och sofia :D trevligt trevligt.


Efter allt surr med tjejerna så kom Alex och hämtade upp mig.

Då for vi till MAXI för att handla lite.

Så middag ikväll blev det Kräftor och paj :) mumma


Nu ska jag hoppa in i duschen igen, (luktar ju kräfta  ) Sen hoppas jag på en lite massage av alex.

Har lite ont i ryggen, men det ska nog gå över.


     

 Just ja hittade lite gamla bilder på mig och alex (fr. balen om ingen fattde de :P 


 .

 .

 


Ovido - Quiz & Flashcards