JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Johanna - 2 november 2010 09:01


TISDAG. Idag blir det jobb 10-19. Dagen kommer att börja med massa telefonsamtal som måste göras. Sen ska jag gräva ner mig i saddlers följesedlar.. Huua.. Det bli bra drygt de. Men men. Imorn eller på torsdag ska jag försöka städa ur alla gamla kläder eftersom jag inte får på mig så mkt :/ Jiisess va magen har växt bara på några dagar. Helt sjukt.. Pratade lite med Malin H som också ska få smått.

Hon är några v framför mig, men hon har börjat känna av lite sparkar där inne.

ÅÅåå va jag längtar tills jag kommer få uppleva de. Just nu är det inge rörelse alls, inte vad jag vet iaf :P hehe. Såå lilla bebbe börja lev om så jag få veta att allt är ok :) Nu blir det en tripp ner på jobbet

Ovido - Quiz & Flashcards