JohannaBettanGranstedt

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Johanna - 18 november 2010 08:24


TORSDAG. Idag ska jag försöka göra lite mer nytta än vad jag gjorde igår.

Jag var helt slut igår, efter ultraljudet så låga jag i soffan nästan hela dagen.

Orkade inte göra många knop inte. Men idags ka jag ta undan lite kläder och jag ska laga middagen ikväll :) Haha få se hur det går. Ska iaf göra en köttfärs paj så det ska väll gå bra. Ska ta en promis och gå och handla lite när jag ändå är igång :)


Igår kväll så firade vi med att vi fick se vårt lilla mirakel. Så det fick bli middag ute, sen gick vi och köpte första säsongen med LOST. Och en gotta påse :)

En super härlig mysig onsdags kväll. Och jag tror lillen imagen är lycklig också för igår levde bebisen om :) Så lustig/härlig känsla :)




Ovido - Quiz & Flashcards